23.4.2024

Joensuun Reserviläiset 2024

Vuosi 2024 on Joensuun Reserviläiset ry. 70. toimintavuosi. Yhdistys juhlii merkkipäiväänsä toukokuun lopulla virallisen kutsuvierasjuhlansa merkeissä. Juhlavuoden kunniaksi yhdistys tulee järjestämään jäsenistölle myös uutta toimintaa, joista tullaan tiedottamaan vuoden mittaan. Myös perinteiset ammunnat ja aktiivinen SRA toiminta tulevat jatkumaan.

Yhdistyksen puheenjohtajana aloitti vuoden 2024 alusta Jarno Kettunen. Hallitukseen on myös saatu uutta verta ja toimintaa tullaan jatkossakin kehittämään palvelemaan mahdollisimman suurta osaa jäsenistöä. Yhdistyksen kevätkokous pidettiin 20.4. Marjalan ABC:n kokoustiloissa. Kokouksen aluksi kuuntelimme mielenkiintoisen esitelmän kesällä -44 Liperin Rouvanlahteen pudonneen Junkers 88 (JK-254) jäänteiden nosto-operaatiosta vuodelta 2008. Kevätkokouksen jälkeen pidimme jäsenistölle avoimen saunaillan Olli Tiaisen majalla, joka oli myös osa 70-vuotisjuhlavuotemme ohjelmaa. Tästä on hyvä jatkaa kohti kesää!